Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad (quorum), przyjecie porządku obrad
2.
Sprawozdanie z działalności wójta gminy za okres od ostatniej sesji
3.
Sprawozdanie z pracy Gminnej Biblioteki Publicznej im. Michała Basy w Pawłowie za rok 2024
4.
Przedstawienie informacji na temat funkcjonowania Opieki Zdrowotnej w Gminie Pawłów w 2024 roku
5.
Przedstawienie informacji na temat stanu oraz zimowego i letniego utrzymania dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich
a)
w sprawie zmian w budżecie Gminy Pawłów na 2025 rok
b)
w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pawłów na lata 2025-2036
c)
w sprawie: przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Pawłów w 2025 roku.”
d)
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Pawłów na lata 2024-2030 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
e)
w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej w trybie bezprzetargowym
f)
w sprawie zaliczenia drogi znajdującej się na działkach o numerach ewidencyjnych 189, 192/2, 193, 187/4 (obręb 0031 Tarczek) do kategorii dróg gminnych
g)
zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na realizację zadania pn. „Remont i konserwacja zabytkowego Kościoła św. Idziego w Tarczku”
h)
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Rocznego Programu Współpracy Gminy Pawłów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi art.3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024
i)
w sprawie przyjęcia statutu Młodzieżowej Rady Gminy w Pawłowie
j)
w sprawie wyrażenia zgody na na wyodrębnienie w budżecie gminy funduszu sołeckiego
k)
w sprawie zmian statutu gminy
7.
Zapytania, interpelacje, wolne wnioski
8.
Przyjęcie protokołu z dnia 27 lutego 2025 roku.